Nurse Jackie and United States of Tara

Avatar for memeu2
iVillage Member
Registered: 10-20-1999
Nurse Jackie and United States of Tara
5
Tue, 06-01-2010 - 12:21pm

OMG is anyone watching these shows now??


Nurse Jackie! WOW!! she is about to get CAUGHT BIG TIME! YEAH! she needs some help and BAD. steal those drugs from that guy is going to cost her, then lying to O'hare, and then Kevin finding her bills! OMG!! its going to really hit the fan next week!!


Im happy to see O'hare and Kevin getting together tho, maybe they can really help her with the drugs stuff!!


Also last night's show! OMG wan't Zoey something!! she is really coming into her own!! so cute!!


Coop needs to hit! so glad next week Sam does hit him! LOL!


And was anyone wondering if one of the girls would find the floss case in the car and take one of the pills, thinking it were candy or something???


USoT....


Wow. they(or just Tara) must have suffered really horrible abuse. Mimi states that she received children that come from abusive households. WOW! Was Mimi's house the sanctuary from abuse (perhaps as indicated by it being the model for Tara's miniature art) or was it the scene of the abuse? I thought the Huffman house (the one occupied by the suicide neighbor, being tended by Tara and Max) might have been the scene (Tara, after all, did a nice posthumous portrait of a neighbor she claimed she hardly knew).


does anyone else see this?? Tara and her alters always wears red shoes. The shoes she took off in the house were red. Even when Buck went to visit Pammy he was wearing red dockers. Also Gimme's poncho is red, Alice wears red lipstick, Soshanna has her red glasses, and I don't know about T but she probably has something red too.


and then next week shows the father talking about a "brother"...Im still wondering who messed with Tara!


What did ya think of "Chicken"! LOL! so cute!


I dont like Marsh with that other kid...he needs someone better.


and Kate....She really is easily swayed! I am actually a little shocked by her excitement to move out and into a condo... what does she really know about this guy, Zac was it? He also seems to be putting a lot of ideas in her head about her mother's illness; something he clearly doesn't aprove of.

Photobucket

memeu siggy 4-08

iVillage Member
Registered: 02-14-2007
Wed, 06-02-2010 - 6:18pm

I love US of Tara - they just don't do a lot of shows per "season"


Last night was GREAT - now I have to look next week for red.

Denise

Avatar for memeu2
iVillage Member
Registered: 10-20-1999
Wed, 06-02-2010 - 12:05pm

Someone else told me about the "red" LOL! I had to watch it over just to see the 'red'...


I agree that 'new' BF of Kates freakie!!


I also agree about Char and what she remembers. I can understand remembering chicken due her being so cute! but maybe Tara shielded Char from it all with her being the younger one. who knows!

Photobucket

memeu siggy 4-08

iVillage Member
Registered: 05-22-2006
Wed, 06-02-2010 - 8:46am

Ok, we watched it :) I never noticed the red connection before and didn't notice it last night. Maybe T's tattoo is red? Even though T's alter came out at that guy at Mimi's house, Mimi said he didn't even live there when they were there? My guess is that the brother did the abuse so her parents sent them to the foster home while they took care of the brother. I thought Chicken was so cute too but now am wondering if Char is not remembering stuff either - who doesn't remember a foster home yet remembers that? Confusing.


I think the neighbor's house was the sanctuary since Tara did a nice portrait of the man and she went to his grave as opposed to freaking out and switching.


ITA about Marsh and Lionel. I think Lionel will crush Marsh to bits. How does Kate not realize that she's being set up to be this guy's totally-controlled mistress? He's going to put her in that place and immediately tell her what to wear, who to see (or not) and what to do (or not). I see a really abusive relationship coming up there in the next season. Buck to the rescue there, lol!





<
Avatar for memeu2
iVillage Member
Registered: 10-20-1999
Tue, 06-01-2010 - 3:45pm

well I stopped posting to your post because we didnt watch the 'new' show until sat or sun and by then ya didn't really care what I said! LOL!


Last night we watched as there wasn't anything on but it! LOL!


I totally agree the guy with the pill is BAD BAD BAD BAD! wonder where they will take this!


I also agree WOW Zoey, Gloria and O'hare stealing the show! LOL!

Photobucket

memeu siggy 4-08

iVillage Member
Registered: 05-22-2006
Tue, 06-01-2010 - 3:03pm

Yay!! Hey, I stopped posting on these shows b/c when I did, no one responded to the posts so... anyway I just read the part about Jackie since I haven't watched Tara yet. When Jackie first betrayed O'Hara with the MRI,





<