Whines & Wahoos

iVillage Member
Registered: 03-20-2001
Whines & Wahoos
31
Wed, 02-22-2012 - 4:47am

monsters11.gif

iVillage Member
Registered: 03-20-2001
Wed, 02-22-2012 - 10:20am
WTG! Oh that must feel sooooo goood!
Avatar for neverstopping
iVillage Member
Registered: 02-25-2000
Wed, 02-22-2012 - 4:28pm

Whines.....

My day began yesterday at the ER!! Got a call at 4:45am from DD1 that she was on her way over to drop off the kids and driving herself to the emergency room! She did. We got the kids settled here and under dh's watch and I went to the ER. Turns out it's gall bladder and she has to have surgery. Even though it will be laparoscopically done, I just hate her having to have her body cut into. She's waiting for a call from the surgeon's office now to get the date when she can see him and get things going.

Photobucket

iVillage Member
Registered: 04-24-2000
Wed, 02-22-2012 - 4:30pm
Ann...that is GREAT about those jeans fitting.....ya know what...just pull on those fancy boots up over the jeans....then nobody will know how short they are...that is what I do...& nobody knows.....& you will look COOL, at the same time !!!!
Photobucket
iVillage Member
Registered: 04-24-2000
Wed, 02-22-2012 - 4:34pm
Michelle....so sorry to hear bout your back aching so much...NOT FUN !!!! Bones can tell the forecast better than those high paid forecaster's !!!!! lol

I would'nt complain about DH talking too much........I will trade ya for a DH that barely talks at ALL !!!! Most of the time..I have a one sided conversation.......then I answer myself......he thinks I am weird......I asked a question...I WANTED an answer...so annoying !!!!
Photobucket
iVillage Member
Registered: 04-24-2000
Wed, 02-22-2012 - 4:38pm
Michelle...YES...I agree...a walk along the beach is sooooo good for the brain......along with the fresh ocean air up ur nostrils...& dodging the swooping seagulls...hoping they don't sh&t on ya ...lol !!!!!!
Photobucket
iVillage Member
Registered: 04-24-2000
Wed, 02-22-2012 - 4:46pm
WOW....Suzan...ur DH & ds have NEVER-EVER seen an Ocean.....I guess I don't realize how lucky we are to live so close to the Ocean......nothing better.....but actually...riding the Harley to the Ocean.......Now THAT is a lil bit of heavrn...right here on earth !!! lol !!!!!

Thanks on the weight loss...YES dh NEEDS it....I am along for the support....plus I have packed on an extra 10 lbs since the end of the summer.....& I am NOT going to let it add up to another 10 lbs...........Just CAN NOT stand extra weight on me...HATE IT !!!! urghhhhh !!!!...My gastro dr literally laughed at me...when I told him I was joining WW......he looked up my BMI...& said you are no way over-weight...I said...FOR ME...I AM !!!..He said congrats for tryin to keep an even weight...& wished more of his patients were more like me !!!!! I just can't stand this extra weight & the stomach roll that has started to form.....DON"T LIKE IT....& it WILL disappear !!!....Sorry for the rambling rant !!! lol !!!!!
Photobucket
iVillage Member
Registered: 04-24-2000
Wed, 02-22-2012 - 4:54pm

OHHhhhhh My...Donna !!!!! I soooo dislike those early am calls.....always, nothing but bad news !!

Awwwww..ur poor DD...that is a horrendous pain !!!! Dh had his gallbladder recently...it is just 4 holes.....tell her to beware of the trapped air, that was put in..to make organs float & easier to get at......after surgery as that air dissapates..it gets trapped up in the shoulders & upper chest......hurts like hell....tell her to take the pain meds & try to move around abit...to displace that air!!!........Good luck to her !!! Hope the surgery gets done soon.....she will prob be in the hosp...for about 6 hrs..then out the door she goes.....sadly !!

...........OH SHOOT....today WAS Ash Wednesday...was'nt it !!??!!....OMG what a bad catholic I am !!!

Photobucket
Avatar for neverstopping
iVillage Member
Registered: 02-25-2000
Wed, 02-22-2012 - 9:55pm
bunny41 wrote:

OHHhhhhh My...Donna !!!!! I soooo dislike those early am calls.....always, nothing but bad news !!

Oh, doncha you know it!! Awakened from a sound sleep to the distressed sound of my daughter in trouble!! So glad I was here to help though!!

Awwwww..ur poor DD...that is a horrendous pain !!!! Dh had his gallbladder recently...it is just 4 holes.....tell her to beware of the trapped air, that was put in..to make organs float & easier to get at......after surgery as that air dissapates..it gets trapped up in the shoulders & upper chest......hurts like hell....tell her to take the pain meds & try to move around abit...to displace that air!!!........Good luck to her !!! Hope the surgery gets done soon.....she will prob be in the hosp...for about 6 hrs..then out the door she goes.....sadly !!

Thanks for the tip on the air, had not heard that before!! I know it's just four holes, looked it up on YouTube. I just hate that her beautiful slender body will have these four scars though. She doesn't even have stretch marks from two pregnancies!! Thank you, I hope they do it soon, too, before another attack happens!! I had my BG out years ago and remember well that horrible pain!!

...........OH SHOOT....today WAS Ash Wednesday...was'nt it !!??!!....OMG what a bad catholic I am !!!

Photobucket

iVillage Member
Registered: 07-04-2007
Thu, 02-23-2012 - 2:15am

Ugh, what a way to start the day, Donna; hope your dd can get that surgery soon. At least the recovery time isn't near as long having it done laparoscopically.

Michelle/mica_ga


Kindness is more important than wisdom,

iVillage Member
Registered: 07-04-2007
Thu, 02-23-2012 - 2:25am
bunny41 wrote:
Michelle....so sorry to hear bout your back aching so much...NOT FUN !!!! Bones can tell the forecast better than those high paid forecaster's !!!!! lol

Michelle/mica_ga


Kindness is more important than wisdom,