have you ever???

iVillage Member
Registered: 03-19-2003
have you ever???
32
Wed, 10-21-2009 - 8:49am

Have you ever....


(girls) flashed someone other than your DH/SO??


(guys) had a hard on that everyone could see??


got caught checking out someone by your dh/dw/so??


called in sick and wasn't sick just so you could spend the day with dh/dw/so??


wanted sex so bad that you took your dh/dw/so as soon as they walked in the door??


had sex in the car??


had phone sex??


had sex on your couch??


had sex on your parents couch??


had sex in your backyard??


had sex in a pool??


want to tell Meme enough with the have you evers?? LOL!

memeblue

Pages

Avatar for ilovemyfeet
iVillage Member
Registered: 04-04-2003
Mon, 02-15-2010 - 11:35am
Photobucket



iVillage Member
Registered: 05-23-2003
Sun, 02-14-2010 - 12:07am

Have you ever....
(girls) flashed someone other than your DH/SO??

(guys) had a hard on that everyone could see??
Yup. There was only a couple others around but they knew what it was and why.

got caught checking out someone by your dh/dw/so??
Not that I know of.

called in sick and wasn't sick just so you could spend the day with dh/dw/so??
No, but that is a good idea.

wanted sex so bad that you took your dh/dw/so as soon as they walked in the door??
Oh yes.

had sex in the car??
Yes, many times in high school.

had phone sex??
Yes, while in a LDR.

had sex on your couch??
Yup.

had sex on your parents couch??
Yes, back in high school.

had sex in your backyard??
If the back deck counts then yes twice times last summer.

had sex in a pool??
Sex in a hot tub a lot when we lived at a place with one, and some hand play in a pool back in high school (again)

want to tell Meme enough with the have you evers?? no.

iVillage Member
Registered: 11-15-2009
Tue, 02-09-2010 - 10:05am

guys) had a hard on that everyone could see??
yeah a few times

got caught checking out someone by your dh/dw/so??
nope, but my wife has caught people checking me out if that counts

called in sick and wasn't sick just so you could spend the day with dh/dw/so??

hell yes, i think its mandatory for couples

wanted sex so bad that you took your dh/dw/so as soon as they walked in the door??

a few times yes, we both love the passion of it

had sex in the car??
yeah, but just oral and anal, weird i know

had phone sex??

plenty of times

had sex on your couch??
of course

had sex on your parents couch??
once or twice i believe

had sex in your backyard??
yeah on our patio

had sex in a pool??
its on the to do list

iVillage Member
Registered: 09-27-2005
Sun, 02-07-2010 - 6:53pm

guys) had a hard on that everyone could see?? YES


got caught checking out someone by your dh/dw/so?? YES


called in sick and wasn't sick just so you could spend the day with dh/dw/so?? NO


wanted sex so bad that you took your dh/dw/so as soon as they walked in the door?? YES


had sex in the car?? YES


had phone sex?? YES


had sex on your couch?? YES


had sex on your parents couch?? No, but had phone sex with a girl who was on her parents couch


had sex in your backyard??


resize2.jpg image by Roy5k2009
iVillage Member
Registered: 03-19-2003
Wed, 02-03-2010 - 7:57am
glad ya liked these!!! Im off to find more! :-)

memeu siggy 4-08


memeblue

iVillage Member
Registered: 10-22-2003
Thu, 01-21-2010 - 3:43pm
Have you ever....



flashed someone other than your DH/SO?? No way.



got caught checking out someone by your dh/dw/so?? I don't check a lot of people out. Especially when I am with my DH, I have no time for looking at others! I'm busy doing other things with DH!



called in sick and wasn't sick just so you could spend the day with dh/dw/so?? I haven't, but DH just did on Tuesday. Haha!



wanted sex so bad that you took your dh/dw/so as soon as they walked in the door?? Nah, we always have time for dinner, then its straight to the bed!



had sex in the car?? Yeah.



had phone sex?? Not appealing.



had sex on your couch?? Yeah.



had sex on your parents couch?? Yeah...



had sex in your backyard?? Outdoors, yes. But not OUR backyard we have NO cover back there. No trees or bushes.



had sex in a pool?? Pool, hot tub, bathtub...
I was married Sept. 27, 2009 to the man of my dreams!
iVillage Member
Registered: 07-02-1998
Tue, 01-19-2010 - 4:26pm
Have you ever....

(girls) flashed someone other than your DH/SO??

Photobucket
iVillage Member
Registered: 09-07-2008
Mon, 01-18-2010 - 8:30am

Have you ever....


(girls) flashed someone other than your DH/SO??


(guys) had a hard on that everyone could see?? Yes & was complemented on it.


got caught checking out someone by your dh/dw/so?? Yes


called in sick and wasn't sick just so you could spend the day with dh/dw/so??

iVillage Member
Registered: 03-19-2003
Fri, 01-15-2010 - 9:32am
Hey there Humpdaddy! we have missed you around here!

memeu siggy 4-08


memeblue

iVillage Member
Registered: 12-20-2004
Mon, 01-11-2010 - 3:16pm

Yeah I have done all the typical stuff, like sex in the pool, sex outside, in a car, in every room in the house, but

Pages