Welp! She's here...I think...maybe....really I'm not sure at all!

iVillage Member
Registered: 04-23-2009
Welp! She's here...I think...maybe....really I'm not sure at all!
18
Sun, 03-20-2011 - 8:03pm

So yesterday (cd 29)

Pages

iVillage Member
Registered: 11-22-2010

When did you ovulate?

Lilypie Trying to Conceive 21 to 37 day cycle tickers
iVillage Member
Registered: 08-22-2008

This happened to me a couple months ago, I had spotting 2-3days before AF started (not normal) maybe you should just test? How many days DPO are you?

Photobucket
iVillage Member
Registered: 04-23-2009

I'm pretty sure I O'd on CD 15 ( the 5th) so that would put me at 15 dpo. Exactly why I was expecting the hag yesterday. Its been a full 24 hrs of this stupid wait and see game and I'm tired of it. AF and I are going to have words if she doesn't make up her mind soon lol! :smileywink:. Had I not been actually looking for it I probably wouldn't even know I was still spotting. Normal wiping yields nothing at all....only when I wipe with purpose (I just made my own self lol! with that phrase haha!) do I see what I would call hot pink spotting. This whole TTC thing is just so confusing! Why Oh Why can't it just be simple? I'm thinking, even tho the Dr. gave us the go ahead to keep TTC after the chem. pg last month, maybe we should have waited a cycle before we tried again. Maybe this strange AF is just my body trying to get back on track....WHO KNOWS!

Ahh The Joys Of TTC! lol!

iVillage Member
Registered: 03-01-2011
Ugh! Super frustrating!!! On the bright side wwp (wipe with purpose) made me lol too :)
Photobucket
iVillage Member
Registered: 12-14-2009
Awe!! I'm sorry you're having such a tough time. Did you take anything different in your Fertility Fanny Pack this month? I'm wondering if it might be due to the chemical pregnancy too. Your body may just be trying to adjust or it's shedding the lining really slowly which is entirely possible too. I would count the first day of spotting as CD1 for now just to be on the safe side. Although, if you don't get a full flow in a couple days, I'd give your Dr. a call and just ask what they think. Good luck!

Photobucket <a href="htt

iVillage Member
Registered: 04-23-2009

And the plot thickens......today I woke up (at

iVillage Member
Registered: 08-22-2008

hmmm....have you taken a HPT yet? Or you could try Tammy's route and try a left over OPK if you're using them...she got a + on that before the HPT...maybe would lessen the disapointment if its negative. GL! Hopefully this is a positive sign!

Photobucket
iVillage Member
Registered: 12-14-2009
Here here Laura! I second that motion!! If you haven't taken an HPT, think about taking an OPK and just see what it says. I held my pee for a few hours, peed and smiley face! I'm enjoying your storyline though...it's better than my soap opera today! ;)

Photobucket <a href="htt

iVillage Member
Registered: 04-23-2009

Hate to disappoint you ladies but I have no HPTs or OPKs in the house at all......terrible of me I know! lol! :) When I woke up from my nap there was still nothing on the liner but a dime sized amount of pink when I wiped. So I'm still thinking maybe it's AF just being really tricky lol! But if all this craziness is still going on tomorrow, I will buy a test after work.....just for you

iVillage Member
Registered: 08-22-2008

Not to hijack the thread, Tammy did you have your appt today?

Photobucket

Pages