TTC Chat - NOVEMBER

iVillage Member
Registered: 09-12-2008
TTC Chat - NOVEMBER
23
Tue, 10-30-2012 - 9:40pm

Alison – TTC #1 since January 2010



Amy – TTC #4 since April 2012

Heather – TTC #2 since April 2012



Jan – TTC #3 since August 2012


Kate – NTNP #3 since August 2012

iVillage Member
Registered: 07-13-2001
Fri, 11-09-2012 - 4:21pm

Its good to see you Jan!!!! ( pretty sure thats your name right ? lol) Im tired, I worked overnight last night...

Photobucket
iVillage Member
Registered: 07-13-2001
Fri, 11-09-2012 - 4:18pm

Yes! I would love an invite to the facebook group!

my email addy is aussiechocolatequeen@hotmail.com

Photobucket
iVillage Member
Registered: 07-30-2012
Fri, 11-09-2012 - 1:16pm

Girls, I'm here! Finally! I have been trying to get on here for weeks and couldn't even access the boards page. UGH. Anyway, here I am, still TTC or NPP, whatever you want to call it. Congrats to all of those that left us!!! Hi to all of you still here! I will try to keep up, but things are really crazy for me... I have missed you all!

iVillage Member
Registered: 07-30-2012
Fri, 11-09-2012 - 1:13pm

TTC Check In - 

Where are you at in your cycle? CD10, waiting to O

When will you test? Depends on whether we get a reasonably decent shot at O

How are you feeling emotionally? Ugh, not great. The simple idea of DTD seems to be completely off the table lately. Really just want this whole TTC thing done and baby on the way.

Trying anything different this month? Same as last month. DTD.

Just for fun: What's your favorite Thanksgiving dish? Mom's Cranberry Bread, or Dad's stuffing

iVillage Member
Registered: 08-04-2003
Thu, 11-08-2012 - 9:14pm
Erica: I like you're thinking. Melissa: So glad you found us. It was really cold here the other day 17F. Then it snowed... booo. iV is still giving me a hard time, for the last few days when I logged in it told me I didn't have premission to post. Not sure what that is about. If either of you want an invite to the FB group let me know.
Photobucket
iVillage Member
Registered: 07-13-2001
Wed, 11-07-2012 - 6:18am

Thank you!!!!! holy crap its cold here this morning!!

Photobucket
iVillage Member
Registered: 10-15-2001
Tue, 11-06-2012 - 8:13pm
Melissa, I'm glad you found us! Welcome back from the iVillage fog. :)
Photobucket
iVillage Member
Registered: 10-15-2001
Tue, 11-06-2012 - 8:12pm
Kate, I guess it is because we are fabulous moms! :) We know how to care for our little ones, but it takes something BIG to remember to care for ourselves. I am REALLY trying to change that trend! I started doing my yoga DVDs again, and I'm making some quiet time for myself when I first get up in the morning.
Photobucket
iVillage Member
Registered: 07-13-2001
Tue, 11-06-2012 - 5:00pm

OMG ladies I think Im back!!! LOL, when ivillage.ca was launched months ago, I posted on that.... but with all the latest changes, I would log into ivillage.ca, and when I tried to go to the message boards, it would redirect me to ivillage.com.... and wouldnt let me log in, or create a new username.... so I sent a message to ivillage, and it seems they fixed it for me! woot!

Where are you at in your cycle?Im at CD28... before my D&C I was always 31 days.... last cycle I was 26 days.... so Im expecting AF to show up anyday now...( have had some brown spotting for a few days now grrrrr)

When will you test?I took a test on a whim this morning, but it wasnt first morning pee lol, got a BFN

How are you feeling emotionally?meh, wishing this cycle would be over already so I can start drinking my fertilty tea!

Trying anything different this month? this month no.... but I ordered some more preseed and some fertility tea...

Photobucket
iVillage Member
Registered: 08-04-2003
Wed, 10-31-2012 - 9:23pm
Erica - I swear I am the same way; only take great care of myself while PG (and maybe for like the first month PP). I wonder why that is?
Photobucket